
MEDZINÁRODNÉ VEDECKÉ DNI 2008
Konkurencieschopnosť a ekonomický rast: Európske a národné perspektívy
28. mája - 30. mája, 2008
Nitra, Slovenská republika
22. mája 2008
REGISTROVANÍ ÚČASTNÍCI
doc. Ing. Anton Kretter, PhD.
Kretter, A. - Mirz, M.
Marketingová komunikácia ako nástroj rozhodovania zákazníka gastronomického zariadenia
Marketing communication as a tool of customer`s decision-making in gastronomy
Anotácia:
Marketingová komunikácia predstavuje významný nástroj ovplyvňovania zákazníkov gastronomických zariadení pri ich rozhodovaní o výbere reštaurácie v nadväznosti na jej ponuku. Práca skúma vzťahy medzi rôznym tematickým členením ponuky a informačnými kanálmi, ktorými sú oslovovaní zákazníci. Riešenie vychádza z pracovných hypotéz, ktoré sú konfrontované výsledkami výskumu trhu na súbore návštevníkov reštaurácií. Výsledky výskumu potvrdili, že subjektívne predstavy a očakávania manažmentu gastronomických zariadení je nutné priebežne korigovať v nadväznosti na reálne postoje zákazníkov.
Abstract:
Marketing communication is an important tool of effecting customers when choosing restaurants in relation to what they offer. This paper solves the relations between thematically different structured supply and information channel, by which the customers are addressed. The solution comes out of work hypothesis, that are confronted with results of marketing research, which was conducted on restaurant`s customers. The research results confirm, that subjective images and expectations of the restaurants management must be changed continually according to real attitudes of customers.