PRIHLÁSENIE POUŽÍVATEĽA

Prihlasovacie meno: (E-mail adresa zaslaná e-mailom)
Heslo: (Pre prvé prihlásenie použite heslo zaslané e-mailom)
POSLEDNÁ ZMENA
22. mája 2008

REGISTROVANÍ ÚČASTNÍCI

Späť na zoznam

PaedDr. Helena Baraníková, PhD.

Baraníková, H.

E-learning a humanistický prístup vo vyučovacom procese matematiky na SPU
E-learning and humanitic approaches, of teaching mathematics at SAU

Anotácia:
Prezentovaný príspevok predstavuje e-learning, ako novú formu výučby predmetov prírodovedného zamerania, v tomto prípade vysokoškolskej matematiky. Ďalej dôrazne poukazujeme na humanistický prístup vo vyučovacom procese, kde myšlienky, pocity a emócie sú prepojené s motiváciou, k získavaniu vedomostí v súlade s poznatkami uvedeného predmetu aj formou e-learningu .Zavedením doteraz chýbajúceho reálneho a exaktného experimentu do priamej výučby vzniká možnosť kombinovanej interakcie inštruktor (tútor) - študent prostredníctvom troch zložiek, interaktívnej učebnice, simulácií a reálneho vzdialeného experimentu prostrednícvom internetu. Záverom práce je v príspevku poukázané na možnosti použitia e-testovania vo výučbe matematických predmetov na SPU v Nitre.

Abstract:
The paper introduces integranted e-learning as a new form of education in the natural sciece subjects in this case university course of mathematics. The above-mentioned issue emphasizes the humanistic approach and the importance of the inner world of the learner a place the individual's thoughts, feelings and emotions at the forefront of all human development. Implementation of the real and exact experiments into teaching process, up till now not available, gives the possiblity of the combinet interaktion instructor-student by means of three components, interactive text book, applect and real experiment across the Internet. In the article we deal with the possibilities of using e-testing in the teaching of mathematical subjects at SAU in Nitra.