PRIHLÁSENIE POUŽÍVATEĽA

Prihlasovacie meno: (E-mail adresa zaslaná e-mailom)
Heslo: (Pre prvé prihlásenie použite heslo zaslané e-mailom)
POSLEDNÁ ZMENA
22. mája 2008

REGISTROVANÍ ÚČASTNÍCI

Späť na zoznam

Ing. Peter Depeš

Depeš, P.

Využívanie elektronického obchodu v EÚ a na Slovensku
Exploiting of e-commerce in EU and in Slovakia

Anotácia:
Elektronický obchod je čoraz viac rozšírený medzi podnikmi rôznej sféry. V začiatkoch e-obchodu to bola len forma marketingu, ktorou sa podnik snažil zaujať zákazníkov, ale v dnešnej dobe už takmer každý podnikateľský zámer zahŕňa e-obchod. Za posledné 4 roky sa pravidelne zvyšuje percento predaja z e-obchodu na celkovom obrate v podnikoch v Európskej únii. Slovenská republika za európskym priemerom mierne zaostáva, na 1. mieste sa nachádza Írsko.

Abstract:
Electronic commerce is more and more expanded by all types of companies in commerce area. In the e-commerce beginning it was just a form of marketing - a form of sales, that was based on profit, but it was rather image. In presence there is almost each company plan with e-commerce included. Since the year 2003, sales through the Internet as percentage of the total turnover are constantly growing. Leader of this statistics is Ireland, in Slovakia is the number of companies, that use e-commerce, lower than the European average.