PRIHLÁSENIE POUŽÍVATEĽA

Prihlasovacie meno: (E-mail adresa zaslaná e-mailom)
Heslo: (Pre prvé prihlásenie použite heslo zaslané e-mailom)
POSLEDNÁ ZMENA
22. mája 2008

REGISTROVANÍ ÚČASTNÍCI

Späť na zoznam

Ing. Peter Oremus

Oremus, P.

Prieskum vybraných aspektov marketingového riadenia podnikov mäsospracujúceho priemyslu na Slovensku
Research on some aspects of marketing management in the meat processing industry in Slovakia

Anotácia:
Príspevok hodnotí vybrané aspekty marketingového riadenia podnikov mäsospracujúceho priemyslu na Slovensku v období rokov 2002 - 2006. Zahrňuje predvstupové obdobie do EÚ, ako aj vstup do EÚ a jeho dopad na zmeny marketingového riadenia v záujme udržania a presadenia sa na trhu. Všetky skúmané podniky si uvedomujú silné konkurenčné prostredie, v ktorom pôsobia a rezervy v realizácii praktického marketingu. Výsledky prieskumu poukazujú na nedostatok využívania možností umiestňovania produktov na zahraničných trhoch.

Abstract:
The article analyses some aspects of marketing management in the meat processing industry in Slovakia within the period of years: 2002 - 2006. It includes the pre-accession period, accession of the Slovak Republic to the EU and its impact on changes in marketing management in terms to keep or improve current market position. All businesses involved in our survey are aware of strong competitive environment and some weaknesses which occur in marketing practice. Research results also point at weaknesses in area of international market penetration.