PRIHLÁSENIE POUŽÍVATEĽA

Prihlasovacie meno: (E-mail adresa zaslaná e-mailom)
Heslo: (Pre prvé prihlásenie použite heslo zaslané e-mailom)
POSLEDNÁ ZMENA
22. mája 2008

REGISTROVANÍ ÚČASTNÍCI

Späť na zoznam

PaedDr. Peter Stračár

Stračár, P. - Poláček, M.

Charakteristiky interakčného štýlu učiteľov v rámci študijného odboru pracovník marketingu
Characteristics interactive style teacher in terms of enclosure worker marketing

Anotácia:
Všeobecná charakteristika a vymedzenie termínov interakčný, interpersonálny a vyučovací štýl učiteľa. Obsahová a významová neostrosť spojená s používaním týchto pojmov ako základných pedeutologických kategórií. Kontext štruktúry vyučovacieho štýlu. Charakteristiky interakčného štýlu učiteľov v rámci študijného odboru pracovník marketingu. Prístupy k chápaniu a charakteristike vyučovacieho štýlu. Výskum interakčného štýlu učiteľa, dotazník QTI, založený na Wubbelsovej et al. aplikácii Timothy Learyho teórie na pedagogické javy. Wubbelsov et al osemuholníka a sektory špecifikujúce osem základných typov učiteľa - organizátor, pomáhajúci, chápajúci, vedie k zodpovednosti, neistý, nespokojný, kárajúci, prísny.

Abstract:
The work brinks theory knowledge about relation of teachers style and teachers profession due to teachers skills. In the separated parts he gives terminological define of content and range of keys expressions of work as are pedagogical able, teaching styles , pedagogical competences, pedagogical knowledge and other pedautological categories. The work analayze concept of teaching style. In connection of these he tries to define key competences as basic of teachers education. He focuses the development pedagogical knowledge ,capitalize knowledge and their changes. He notices the task of self reflection in the process of creation pedagogical able and he analyses their relation to pedagogical knowledge and the theory of education.